ნათია წიკლაური- "კოდალების თავსამკაული"
საგანი
|
ქართული ენა და ლიტერატურა
|
კლასი
|
I- დ კლასი
|
მასწავლებელი
|
სსიპ ჟიული შარტავას სახელობის ქ. რუსთავის მე -4 საჯარო სკოლის დ / კ პედაგოგი ნათია წიკლაური
|
თემა
|
თამარ ადამიას "კოდალების თავსამკაული"
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
30 მოსწავლე
|
გაკვეთილი სასწავლო მიზნები
|
ü მოსწავლემ გამოთქვას ვარაუდი ტექსტის შესაძლო შინაარსის შესახებ ილუსტრაციის მიხედვით / სათაურის მიხედვით;
ü მოსწავლემ შეძლოს უცნობი სიტყვების განმარტება კონტექსტის მიხედვით ან / და მასწავლებლის დახმარები
ü მოსწავლემ გააგრძელოს სხვის მიერ დაწყებლი კითხვა;
ü მოსწავლემ იპოვოს და წაიკითხოს ტექსტში მასწავლებლის მიერ მითითებული ადგილები.
|
კავშირი ესგ-სთან
|
I. 4. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილი მცირე ზომის ტექსტები და გამოხატოს თავისი დამოკიდებულება;
I .5 მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ფონოლოგიური უნარ-ჩვევები;
I .7. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი კოდის გაშიფვრა;
I .11 მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის სტრუქტურის აღქმა;
|
წინასწარი ცოდნა
|
ü იციან ანბანის ყველა ასო;
ü კითხულობენ მცირე ზომის მარტივ წინადადებებს;
ü შეუძლიათ მარტივი წინადადებით აღწერონ ილუსტრაცია;
ü იციან წინადადება, სიტყვა, მარცვალი;
ü
იციან
წყვილში მუშაობის წესები
|
გამოყენებული მეთოდები
|
ü ვარაუდების გამოთქმა;
ü პირამიდის შევსება
ü კითხვა
ü დაჭრილი ტექსტის აღდგენა;
ü სიტყვის ვერბალური და ვიზუალური ასოციაციების სქემის შევსება.
|
მუშაობის ფორმა
|
ü ინდივიდუალური
ü წყვილებში
|
რესურსები
|
ü წასაკითხი ტექსტი;
ü თაბახის ფურცლები შესავსები სქემებით;
ü დაჭრილი ტექსტი / თაბახის
ფურცელი და წებო;
ü კალამი;
ü ცარცი / დაფა;
ü პროექტორი-ანიმაციური ფილმიდან ნაწყვეტი;
ü აპლიკაცია;
|
გაკვეთილის მსვლელობა
აქტივობა / დრო
|
გაკვეთილი
I - 4 5 წთ
A ფაზა - გამოწვევა
აქტივობა 1
მოსწავლეები უყურებენ ანიმაციური ფილმიდან ნაწყვეტს, გამოთქვამენ მოსაზრებას, თუ რის შესახებ იყო ნაწყვეტი და სავარაუდოდ რა შეიძლება იყოს გაკვეთილის თემა. (2 წთ)
აქტივობა 2
მასწავლებელი მოსწავლეებს დაფაზე ჩამოწერილ სავარაუდო უცნობ სიტყვებს წარუდგენს და ფრონტალური გამოკითხვით განმარტავენ ამ სიტყვებს. განმარტებები იწერება დაფაზე. (3 წთ)
აქტივობა 3
უცნობი სიტყვის გამოყენებით სიტყვის პირამიდის შევსება. ნაშრომის პრეზენტაცია; (2-3წთ)
აქტივობა 4
მასწავლებელი ტექსტის წაკითხვამდე კლასს აცნობს სათაურს და სთხოვს, იმსჯელონ ტექსტის შესაძლო შინაარსის შესახებ. (1 წთ)
B ფაზა კითხვის დროს
აქტივობა 5
ტექსტს მასწავლებელი კითხულობს (საჩვენებელი კითხვა - 1 წთ) - მოსწავლეები გამოთქვამენ თავიანთ დამოკიდებულებას (1 წთ)
აქტივობა 6 გუნდური კითხვა: მასწავლებელი და მოსწავლეები ერთად კითხულობენ ტექსტს. კითხვის პროცესში მასწ. მიუთითებს წასაკითხ სიტყვებს. (2-3წთ)
აქტივობა 7
მოსწავლეები კითხულობენ ტექსტს გაგრძელებებით. (2 წთ)
აქტივობა 8
მოსწავლეები ეძებენ ტექსტში და ასახელებენ მასწავლებლის მიერ მითითებული სხვადასხვა რაოდენობის მარცვლების მქონე სიტყვებს; (1-2წთ)
აქტივობა 9
მოსწავლეები ნიმუშის დახმარებით აწყობენ დაჭრილ ტექსტს და აწებებენ თაბახის ფურცელზე; (5 წთ)
C ფაზა გამტკიცება
აქტივობა 10 კითხვა - პასუხი.
ü სად იდგა მუხის ხე?
ü რატომ მოიწყინა მუხამ?
ü მომიძებნეთ ადგილი ტექსტში საიდანაც ჩანს, როგორ მოიქცა მოწყენილი მუხა.
ü რას დაუძახეს საშველად მუხის მეგობრებმა?
ü როგორ დაეხმარნენ კოდალები მუხას?
ü წამიკითხე ტექსტიდან ის ადგილი, სადაც ჩანს როგორ მკურნალობენ კოდალები მუხას.
ü ჩვენ რითი შეგვიძლია დავეხმაროთ ხეებს?
ü თუ იცით რა სარგებლობს გვაძლევს მცენარე?
ü როგორ გადაუხადა მუხამ მადლობა მკურნალ კოდალებს?
ü რით დაასაჩუქრეს კოდალები ფრინველებმა?
ü თქვენ თუ მიგიღიათ საჩუქარი მადლიერების ნიშნად?
აქტივობა 11
ვერბალური და ვიზუალური ასოციაციების სქემის შევსება (5 წთ)
პრეზენტირება (2 წთ)
|
შეფასება
|
აქტივობა 12 - შეფასება 2 წთ.
ü მასწავლებელი აფასებს მოსწავლეთა აქტიურობას, ინდივიდუალურ და წყვილში მუშაობას კომენტარებით;
|
0 коммент.:
Отправить комментарий